آموزش بازی سازی به کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

آموزش کد نویسی برای دوره های کودکان

در کودکان سیلیکون ولی ،  آموزش بازی سازی به کودکان کودکان از 6 سالگی می توانند اصول برنامه نویسی را بیاموزند و آنها را در سطح بعدی گسترش داده و تقویت کنند. ارائه دهنده آموزش دوره برنامه نویسی برای کودکان را در کارنامه خود دارد.

 

یادگیری برنامه نویسی در سنین پایین نه تنها می تواند شغل رویایی احتمالی را برای کودکان باز کند ، بلکه به آنها کمک می کند تا خلاقانه عمل کنند. این توانایی همچنین پیوند دادن روابط پیچیده و تشخیص ساختارهای منطقی را آسان می کند. بر این اساس ، آموزش بازی سازی به کودکان  بچه ها در مدرسه سود می برند ، زیرا می توانند دانش خود را به طیف گسترده ای از محتوای مدرسه منتقل کنند.

 

4 نکته: به این ترتیب کودکان می توانند کد نویسی را یاد بگیرند

1. آموزش کد نویسی در خانه

فرصت های زیادی برای یادگیری برنامه ریزی و تمرین به شیوه بازیگوش در خانه وجود دارد. شامل برنامه ها ، سیستم عامل های آنلاین یا اسباب بازی های آموزشی:

 

: تمرینات و آموزش ایرانیان سایبر  های مناسب  آموزش بازی سازی به کودکان سن برای کودکان و نوجوانان. همچنین یک مرور کلی از پروژه ها و ابتکارات مربوط به علوم کامپیوتر ، برنامه نویسی ، الکترونیک و روبات ها وجود دارد. از جمله موارد دیگر ، کودکان در اینجا فرصت هایی برای ملاقات و کار با یکدیگر و همچنین وب سایت هایی در این زمینه پیدا خواهند کرد. شروع برنامه نویسی توسط وزارت آموزش و تحقیقات فدرال پشتیبانی می شود.

: بازی هایی که کودکان می توانند برای یادگیری برنامه نویسی از آنها استفاده کنند. دوره های کوچک زیادی برای دانش آموزان در سنین مختلف در code.org وجود دارد. تمریناتی وجود دارد که بدون رایانه انجام می شود ، فیلم های توضیحی و بازی های ورزشی کوچک که در آن آموزش بازی سازی به کودکان  آموخته ها مورد استفاده قرار می گیرد.

: برنامه برای کودکان (انگلیسی ، حدود 3 دلار آمریکا هزینه دارد) ، که با آن می توانند اصول برنامه نویسی را به شیوه ای بازیگرا یاد بگیرند. بچه ها با ساختن زنجیره فرمان مناسب از بلوک های ساده بصری ، یک ربات کوچک را در مسیری از پیش تعیین شده می فرستند. زنجیره فرمان از سطح به سطح پیچیده تر می شود.

: یک ربات واقعی برای یادگیری برنامه نویسی. تنها چیزی که نیاز دارید یک رایانه لوحی یا تلفن هوشمند سازگار است و فرزند شما می تواند با اجازه دادن به ربات یادگیرنده در خانه رقص ، آواز خواندن و بزرگنمایی را انجام دهد.  آموزش بازی سازی به کودکان علاوه بر این ، اصولی از علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات آموزش داده می شود.

 

2. زبانهای برنامه نویسی برای کودکان

زبانهای برنامه نویسی زبانهای مصنوعی برای ارتباط بین انسان و کامپیوتر هستند. آموزش بازی سازی به کودکان  آنها مهمترین ابزار برای درک رایانه هستند که باید چه کاری انجام دهد. سیستم عامل ها ، برنامه ها ، بازی ها ، برنامه ها ، وب سایت ها و موارد دیگر به این زبان ها نوشته شده اند.

 

صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد ، اما تعداد کمی از آنها وجود دارد. یادگیری زبان های برنامه نویسی بصری نسبتاً آسان است ، در حالی که دیگران متن ساده و پیچیده هستند.

 

در این سیستم عامل ها ، کودکان می توانند جرات داشته باشند آموزش بازی سازی به کودکان  که گام به گام به زبان های مختلف برنامه نویسی نزدیک شوند:

 





:: بازدید از این مطلب : 823
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: